Acasă » Asistenta Sociala » Documentele necesare deschiderii de drepturi și beneficii de asistență socială

Documentele necesare deschiderii de drepturi și beneficii de asistență socială

Documentele necesare deschiderii de drepturi și beneficii de asistență socială conform legislației în vigoare, vor fi preluate și procesate:
– la sediul primariei
–  prin intermediul Poștei electronice după  cum  urmează:
1. Pentru depunere acte  legate de alocaţia de stat, indemnizaţie creştere  copilul, stimulent de inserţie
2. Pentru depunere acte legate de indemnizaţii pentru persoanele cu handicap sau asistenţi personali
3. Pentru depunere acte pentru anchetele sociale necesare evaluării posibilităţii de incadrare in grad de handicap copii şi adulţi
se transmit documentele pe adresa: comuna_motca@yahoo.com

Atenție! Transmiterea documentelor se va face utilizând o singură adresă de email și, în măsura in care este posibil, vă rugăm să le transmiteți intr-un singur fișier, in format pdf.

Pentru depunere de acte legate de alte activităţi desfăşurate de DAS Iasi se vor folosi adresele de mai jos:
–  comuna_motca@yahoo.com
Documentele rezultate în urma procesării actelor primite de la solicitant/beneficiar vor fi transmise către alte instituții cu atribuții în asigurarea acordării beneficiilor de asistență socială prin poștă/poștă electronică, cu confirmare de primire.
Angajații direcției vor contacta toți beneficiarii care au depus documente iar pentru toate persoanele contactate se va întocmi un Registru cu note telefonice.

Pentru toate categoriile de informații necesare vă stăm la dispoziție pe email:
comuna_motca@yahoo.com


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sari la conținut